4 Haziran 2007 Pazartesi

Tecavüze Uğrayan Polyanna

Her ne kadar uzun süre evimden uzak kalsam ve Mr.TGM nin de dediği gibi Bates Motel tadında bir yerde kalsam da, herşeye iyi tarafından bakmak lazım. Bakın bir tanesi bu: fotografı çekilecek yeni malzemeler.

Ama ben şapşallığıma doymayım, haftasonu gittiğimiz pikniğe fotoğraf makinamı götürmeyi unuttum. Böylece "kene varmış buralarda" uyarısıyla çoraplarımızın içine soktuumuz paçalarımızı ve arabanın dikiz aynasını yemeye çalışan ineği baltayla kovalayan piknik arkadaşımı paylaşamıyorum sizinle. Ama şu kadarını söyliyim, bozkır iç anadolunun göbeğinde az bulunur ormanlardan birindeydik, ortam ve manzara çok güzeldi.

Aşağıdaki resimleri ise yolda görev yerime giderken çektim. Eleştirmeye başlamadan önce söyliyim bunları 100 küsür km/saat hızla giden bir arabayı kullanırken çektim, objektif filtresi olarak da ölü sineklerle bezeli ön camım var.



Gerisi flickr'da

1 yorum:

Horatio dedi ki...

İlk fotoğraf lost highway filminden gibi sanki! Kaybolma sakın.