3 Haziran 2007 Pazar

MFÖ yakar gönlümü

MFÖ'yü çok severim. Babam bana Peki Peki Anladık'ın olduğu kaseti aldığında herhalde 7-8 yaşındaydım, çok sevinmiştim. Büyüdükçe diğer şarkıları da keşfettim. Gitar çalmayı öğrenince ilk Güllerin İçindeni çaldım. Ankara Kızılayda İş Bankası üstgeçidinin ayaklarındaki (sokağın adını hatırlayamadım) Ada Müzikte Ele Güne Karşı kasetini hazineymiş gibi bulup günlerce dinlemişliğim vardır. Geçen sene Açıkhavadaki 30 Haziran MFÖ konserinde Sarı Laleleri dinlerken ağlıyordum az daha.

Kalbimdeki MFÖ sevgisini anlatabildim sanırım. Şimdi bunların üzerine Mazhar Alanson'u saçma sapan TTnet reklamlarında görünce yıkıldım. Onlar ne kötü espriler öyle! Tamam Mazhar Alanson zaman zaman acayip açıklamalar yapar, bizi üzer filan ama, bu reklamlar sindirilebilecek gibi değil.

Bir de Fuat Güner'in X-star yarışmalarından birinde jüri olduğunu öğrendim. Buna da canım sıkıldı. Yakında birisiyle saçma sapan bir polemiğe girip adının kötüye çıkmasından korkuyorum.

Özkan, sen akıllı adamsın. Gel kurtar şu grup arkadaşlarını bu alemlerden.

6 yorum:

melontheroad dedi ki...

Biz senle 30 Haziran 2006daki o konser çıkışında da buluşamamıştık;-)

Herbert dedi ki...

selanik caddesi orası.

tırt telekom cem yılmaza bile kötü espri yaptırmayı başardı, napsın mazhar alanson.

bi de özkan her konserin sonunda scat yapar da seyirciyi de zorlar ya, o açıdan pek sevmem kendisini.

silgi dedi ki...

Aa Fuat ağbi polemiğe girdi ya, bilmiyor musun. "Şinanay, Onno Tunç'un şarkısı değil, o şarkıyı Sezen'e ben yaptım, sonra üstüne yattılar şarkımın" dedi. Sezen Aksu programı aradı, yetmedi üstüne 1 milyon dolarlık dava açtı, falan filan olaylar gelişti.

Ben de en çok Özkan Amca'mı severim, amcam diye söylemiyorum.

Horatio dedi ki...

Herb; katılıyorum sana, cem yılmaz bile kötü espri yapıyosa mazhar nasıl dayansın. ben özkanın scatlerini severim, ama sürekli dinleyince bayıyo.

Silgi; Tam tahmin ettiğim gibi olmuş. Gitti efendiliği Fuat abinin. Özkan, Amcan mı hakkaten? :D

Mr.TGM dedi ki...

Peki Peki Anladık efsane kasettir.Evde durur hala.Geçen dinledim hoşuma gitti.Diday diday day..

melontheroad dedi ki...

Amca başka bir grubun üyesi değil miydi yaw...