13 Haziran 2007 Çarşamba

Cevabımdır

Beni spor yapmamakla suçlayan kendini bilmez blog yazarlarımıza bir cevap verme lüzumu hasıl olduğu kanaatindeyim (zor oldu). Buyrun exhibit no1:



Gözlerdeki avının üstüne atlamaya hazırlanan kar leoparı pırıltısı açıkça belli oluyor diye düşünüyorum.
Bu da exhibit 2:



Yalan değilse arkadaki benim, yani bilmiyorum pek seçilmiyo ama ordaydım yani.

Şunu söylüyorum ki spor var spor var. Eğlence olsun, kaynaşma olsun, heyecan olsun bayrak sallayarak gelirim. Ama basık ortamda dolap beygiri gibi o bantın üstünde koşmak, aman aman düşündükçe bile geldi afakanlar. Varsın olsun benim karnım da baklava dilimi değil de baklava tepsisi şeklinde olsun.

6 yorum:

Horatio dedi ki...

siz de haklısınız hocam.

Herbert dedi ki...

bırakalım bu sahte uzlaşmacı tavırları çok reca edicem :)kofti annan seni :)

Esin dedi ki...

kendini avutmak boyle olsa gerek :p
Bu sporlarin duzenli yapilmasi lazim, bunu da hesaba ekleyiniz.

Herbert dedi ki...

gelmeyin üstüme yakarım buraları. melo yetiş kurtar beni.

melontheroad dedi ki...

artiz misin olum sen bu fotolar ne?sıkıyosa slipli fotolarını koy,baklava tepsisini saklayan kardan adam kıyafetiyle olmaz;)yemezler...

Horatio dedi ki...

biz de gidelim dalmaya bu yaz.