16 Aralık 2006 Cumartesi

Hele bir de aylardan Aralık ise bambaşka

Yaz iznimi daha önce belirlediğim tarihte kullanamayıp Eylül ayına ertelemek durumuna kalınca alternatif planlar kurmaya başlamıştım..Dragoman-Turkey ile o zaman tanıştım.. Bir dönem gençliğinin favori kitabı olan Il Deserto dei Tartari yani bilinen adıyla Tatar Çölünün baş karakteri Giovanni Drogo ile bir alakası var mı bilmiyorum..Ama benim gibi hayatı gittikçe "drogolaşan" bir adam için böylesi alternatif seçenekler bulmak mutluluk verici..Gerçi o dönem bir türlü kendime uygun bir program bulup organizasyonlarına iştirak edemedim. .Ama önümüz yılbaşı-bayram..Havalar soğudu,kış geldi ama olsun..Antalya-Kaş taraflarında kışın da bir tadı olduğunu düşünürüm..O yüzden birden aklıma gitmek geldi..

Dragomande sea kayaktan(deniz kanosu) dalış merkezine, doğa sporlarından alternatif kamplara kadar pek çok seçenek mevcut..Yılbaşı için ben 5 günlük kamplı kıyı yürüyüşü programını düşünüyorum..Bir aksilik çıkmaz da gidersem dönüşte izlenimlerimi de yazarım..

1 yorum:

Horatio dedi ki...

Drogo... Bizi aydınlatan önemli kişilik.