27 Aralık 2009 Pazar

I lose my right to a point of view

Benim bayıldığım bir şeydir tamirat, eğer üşenmezsem. Elimden de gelir aslında. Bazen gaza geliyorum, daha önce anlatmıştım maceralarımdan birini. Ama bazen de uyduruk bir çözüm buluyorum öööylece yatıyor işler. Hatta bazen o bile olmuyor. Mesela ne için aldığım belli olmayan raflı kutu, sonunda horatio sinir kirizi geçirip bir buhran anında kurana kadar 2 yıl yattı yarı çakılı halde. Şu an sehpa olarak kullanıyoruz o ayrı. Neyse efenim ben her iki ruh halim için de internette esin kaynağı buldum:

İkea Hacker

Bunlar ikea’dan aldıkları malzemelerin köşesini bucağını budayıp törpüleyip çivileyip başka bir şey yapan, matkap, elektrikli testere, zaman ve istek sahibi güzel insanların sitesi. Çok yaratıcı fikirler var. İnsanın bütün evi baştan yapası geliyor baktıkça.

There, I fixed it

Burası tembel dahilerin toplanma yeri. Sorunları temiz olmayan, düzenli olmayan, estetik hiç hiç olmayan yöntemlerle çözenler için. Yuh dedirtenler olduğu kadar viki the vikingmişcesine fikir çaktıranları da var. Türkiye’den bir örnek bile buldum. Ayrıca çok çok komik yorumcuları var ve site sahibi en komiğini resmin altına ekliyor. Canın sıkılınca dolaşmalık.

Ama asıl güzel olan bakış açısı farkı. Aynı kitaplığa birisi yaratıcı derken öbürü saçmalama kuzen diyebiliyor. Internette herkese yer var.

1 yorum:

Horatio dedi ki...

aneboda için bir çözüm göremedim?