23 Eylül 2007 Pazar

Michael Jackson's Moonwalker

Atari salonlarından çıkmadığımız dönemlerde süper oyunlar vardı. Çocuk olduğumuzdan mıdır bilmiyorum, şimdiki en ileri teknoloji oyunları oynarken bile onlardan aldığım tadı alamıyorum. Street Fighter, Final Fight, Snow Bros ve sonraları Mortal Kombat. (heheh bi de Splash! vardı tabi) Bu saydıklarımın hepsinin zevki farklı ama biri var ki onu apayrı bir yere koyarım:


Bu muhteşem oyunda yön tuşlarından başka sadece iki tuş var. Birisi ateş ediyor, diğeri ise o an görünen tüm düşmanları Michael'le beraber dans ettirerek yok ediyor. Kahramanımız MJ -ironik bir şekilde- çocukları kurtarıyor. Her bölümde ayrı bir MJ şarkısı fon müziği olarak eşlik ediyor. Beat it, Bad ve tabii ki Smooth Crim inal.
Peki bu atari oyununu PC'mizde nasıl oynarız? Emulator denen yazılımlar mevcut, bunlar atari, game boy vb. tüm oyunları PC'de oynamaya imkan veriyor. Ben Mame denen yazılımı kullanıyorum. Neredeyse tüm atari oyunlarını çalıştırabiliyor. Gugli'den Moonwalker Arcade diye aratırsanız bulabilirsiniz. Ya da önce Mame'i indirip sonra da oyun paketlerini de indirebilirsiniz.

3 yorum:

Restless Librarian dedi ki...

Michael Jackson demişken

http://www.youtube.com/watch?v=LbvP7dT3Dx0

Suricata dedi ki...

Ben hep snow bros oynardım, dövüş oyunlarını oynamazdım. Oynadığım zaman da hep kadın karakteri seçer, yenilirdim.

Wuthering dedi ki...

peki ya street fighter.. onu nasil ve nereden buluruz..