26 Eylül 2007 Çarşamba

187

Esin sobelemiş bizi. Sıra bende bu defa, ben cevap veriyorum. Demişki, masamiza en yakin kitabin 187. sayfasinin ilk cumlesini yazalım. İşyerimde pek kitap olmuyor doğal olarak. Odamda en yakın kitap, yeni başladım okumaya, Richard Dawkins'in Tanrı Yanılgısı. Yeni başladığım için kitabı tanıtmam saçma olacak, siz ekşi sözlükten falan bakın. Neyse işte 187. sayfanın ilk cümlesi:

"Peter Richerson ve Robert Boyd'un, 'meme' kelimesinin benimsenmemesi için sebepler sunmalarına ve bu ifade yerine "kültürel değişkenler" ifadesini yeğlemelerine rağmen, özenli ve değerli kitapları Not by Genes Alone ile konunun önemini vurgularlar."

Buyrun o zaman. Gayet ilgi çekici bir kitap olduğunu söyleyebilirim şu an.

Sanırım benim de birilerini sobelemem gerekiyor. Kararsız kaldım aslında. Wuthering yazsın, onu dertli gördüm bu aralar. Bir de bir kişi daha yazsın, kendisi karar versin buna. Herşeyi benden beklemeyin di mi ama.

1 yorum:

Horatio dedi ki...

yavrucum ne acayip kitaplar okuyosunuz