5 Mart 2007 Pazartesi

Halka verir talkını, kendi yutar salkımı

Utanmadan masanız üstünü toplayın konulu bir post girebiliyorsam başlığı da bu olmalı tabi. Zira benim masam, ister evde ister işte olsun, annemin dediği gibi deve girse 2 hörgücüyle birlikte kaybolacak kadar dağınıktır. Baktığım, kullandığım, yediğim, içtiğim ne varsa biri alıp götürene kadar arz-ı endam eder masamda. Hatta hiç unutmam, Zonguldak'ta görevliyken o kadar doldurmuştum ki masayı ve çevresini, bir noktadan sonra slenderness ratio su tavan yapan dosya yığını ayağıma devrilmişti de 2 gün mahmure gibi seksek sekerek gezmiştim.

Neyse yine uzattım konuyu, bahsedeceğim linki Radikal de gördüm. Masayı derleyip toplama konusunda çok başarılı bir yöntem geliştirmiş arkadaş:

Uygulamakta fayda olabilir. Ben yapmam heralde o ayrı..
http://kooki.ca/van/

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bilader, kim açacak o kadar deliği masanın altına?!?

Ayrıca, TGM'nin, senin ve Dodo'nun işyerlerinizde kendinize ait bir masanızın olmadığını hatırlatırım. Nihohohaha!

Herbert dedi ki...

hain domdom

Adsız dedi ki...

şimdi sizin nasıl oluyor 6 ay içerde 6 ay dışarda?