28 Şubat 2007 Çarşamba

İnternetten Öğrenilen Lüzumsuz Bilgiler

1 haftadır blogda yazı yok. TGM ile ben eğitimde olduğumuz için yazı yazamadık da öbür arkadaşlar ne iş yapıyordu bilemiyorum. Melontheroad blogun şeklini bozmakla meşgulmuş anlaşılan :)

Neyse ben konuya geçeyim, efendiler bu internet denen frenk icadı öyle melun bir mefhum ki insanı işinden gücünden eder, zıvanadan çıkarır hafazanalah. Sağda solda dolaş, biraz ekşisözlük oku, alışveriş yapsak mı diye düşün derken iş güç hak getire. Hele ki youtube çıktı mertlik iyice bozuldu. Ne kadar şaklaban boş gezenin boş kalfası varsa yaptıkları hokkabazlıklarla dünyanın dört bir yanından eğlendiriyor bizi. Eskiden haftada bir jackassle yetinen biz, artık sıkıldık mı bizim yerimize camdan atlayıp kılıç yutanları izliyoruz. Ama bu süreçte insanın aklında lüzumlu lüzumsuz bir sürü bilgi kalıyor. İşte son zamanlarda gördüğüm bir kaçı:

Bu görüntüyü www.coolstuff.com da gördüm. Gezilmeye değer bir site. Konu bira fırlatan buzdolabı. Evet bi grup genç uşenmemiş soğuttğu biraları robot kolla fırlatan bir buzdolabı yapmış (veya yapılmışını modifiye etmiş). Görüntüler süper, fikir içaçıcı. Tekrar üniversiteye dönmek, bunlarla uğraşmak istiyorum. Ah mazi kalbimde yaradır.



The Hole - video powered by Metacafe


İkinci video da birayla ilgili. 30 dakikada bira nasıl dondurulur :)



Bu son görüntüleri mutlaka duymuşsnuzdur, ama ben yine de koyayım. Malzemeler basit: mentos ve diet kola. Özellikle 2. video yaratıcılığın zivanadan çıktığı nokta




1 yorum:

Horatio dedi ki...

Hocam şimdi ben bira soğutma olayını anlamadım. Mentos işini de deneyelim derim.