5 Ocak 2010 Salı

Status update

Safiye 258 bin defa Adobe readerı yükledim, hala videoları açamıyorum hala açamıyorum!
Yesterday at 11:40am

Afacan Belki de adobe reader videolari acmadigi icindir..
Yesterday at 11:48am
Safiye Ne zaman facebookta video izlemek istesem adobe flash player yükle yazıyor, yüklüyorum açamıyorum. Afacan tamam teknolojiden anlamıyorum ama ben facebookun yalancısıyım.
Yesterday at 11:52am
Afacan Ama adobe flash player ile adobe reader ayri programlar.
http://get.adobe.com/flashplayer/
Eger flash player yuklediysen ve hala acilmiyorsa, o zaman browser'in guvenlik ayarlari ile ilgili bir sorun olabilir.
Yesterday at 11:56am
Safiye Yazdıklarını okurken yoruldum, videoları da izlemeyivereyim.
Yesterday at 12:02am
Komikbir Word ya da Excel yükle bi de öyle dene
Yesterday at 12:05am
Komikiki Gerek yok bence notepad de işi görür.
Yesterday at 12:09am
Safiye Notepad filan nasıl kullanıcam ben Komiki, neyse şu yukardaki linkleri bi deneyeyim bari.
Yesterday at 12:15am

Hiç yorum yok: