22 Ocak 2010 Cuma

sımayli

Arkadaşlar yanlış anlaşılmasın, boş vakitlerimde fellik fellik kadın blogu dolaşmıyorum. Bu blogu, kendisi de üşenmeyip iki satır yazsa hepsinden komik olacak bi arkaşım yolladı. İşyerinde ağzımdan salyalar hımpphy diye fırladı resmen, bir saatttir gülüyorum. Demiştim önce, kadının komiği daha komik oluyor:

"off lanet olsun akşamları Müjde Ar olan ben, sabahları neden Türkan Şoraya
dönüşüyorum. Adamı göz göre göre kaybetcez, bak görüyo musun.. Off hem dinde
bile var herifine yüz çevirme diye.. Bi bilinen var demek ki.
Hoop bir
hamleyle Zerrin Egeliler gibi dönüyorum. Çapaklarımı silmediğim gözlerimle,
salyadan kenarı kabuk bağlamış beyaz dudağımla, "hadi bebeyimmmm" diyorum. sonra
bu yavru köpek gibi havlamaya başlıyo, debeleniyor yatakta mutlu mutlu.. sonra
tam başlıyoruz. "öpmee öpmee öpmee" diyerek kafamı çeviriyorum.. Aklıma başka
düşünceler geliyor.. "nan erkeğe de her istediğini her zaman verirsek olmaz bu
iş.. sonra alışır bi de hep aynı meme, aynı döt der. kalkar gider iş yerindeki
çirkin kızlardan birine.. Sonra 'ay ne farklı seninle şeyapmak için uğraş
veriyorum, emek sarf ediyorum al sana tek taş' töbee allam bu fikirleri çıkar
sen benim aklımdan diyerek bebeyi üstümden atıyorum.."

bi de şu :)

6 yorum:

Şımarık Kız dedi ki...

Kimmiş bu "kendisi de üşenmeyip iki satır yazsa hepsinden komik olacak arkadaş" bakiym? :)

kip dedi ki...

yaaa sorma biz de bir aydır fln okuyoruz pucca'yı iş yerine uygun değil pek ama olsun.. kendim blog yazsam link koyacaktım hatta ama her şeye olduğu gibi ona da üşendim.

siz bulduklarınızı bizimle paylaşmaya devam ediniz 'örbırt bey lütfen.

Herbert dedi ki...

şımarık, çok komik bi arkadaştır kendisi tanısan seversin :)

kip yeter ama bu tembellik nerde yeni iş bulmuş insan hevesi

dü. dedi ki...

ohoo, bi de blogcuyum diye geziyorsunuz. insan pucca'yi tanimaz mi yahu? kendisi bu alemlerin kralicelerindendir.

hirondelle dedi ki...

sen 5posta'yı da bilmiyorsundur kesin.

Herbert dedi ki...

çok ayıp :))