7 Ocak 2010 Perşembe

Damacanayla aldım suyu

Evde yine su bitmiş. İçiliyor, bitiyor pek tabii. Bizim bayi en erken 2 saatte getirdiği için yeni şişeyi sipariş etmek için her zaman müsait olamıyoruz ve susuz kalıyoruz Herb ile.

Bu sefer dedim 2 damacana söyleyeyim, birini bitirdiğimizde diğerini kullanırız, o bitmeden öbürünü dolduruz diye. Fazladan stok tutmak yalın düşünce sistemine aykırı ama ne yapalım. Aradım bizim bayiyi.

-İyi günler, bilmemne su.
-İyi günler 2 şise su isteyecektim.
-Tabii adresi alayım
-Zıbırdıttın Sok, numero on. Yeni şişe için depozito kaç paraydı acaba, evde tek şişe var da bizim?
-8 lira ama getiren arkadaşa söyleyin hep bizden aldığınızı, ücret almasınlar sizden.


Haydaa, bu ne abi? Bunun ücreti ya vardır ya yoktur, niye beni durduk yere strese sokuyosun. Ben de çalışmaya başladım ikna cümlelerini. "yav biz hep sizden alıyoruz, almayın depozitoyu."

3 saat sonra su geldi. Çıkarttım boş şişemizi, "abi sizin sipariş 2 tane değil miydi" dedi, "evet "dedim, "kaç para?, "10 lira abi" dedi. Verdim, aldı gitti, depozito istemedi. Ohhh.
-

3 yorum:

mama dedi ki...

senin bu mahcup yanini daha once farketmemisim:)

hirondelle dedi ki...

evet su savaşları yaklaşıyor. yatırım yapmak lazım.

melontheroad dedi ki...

Eee biz hep 2 tane alırız.