13 Şubat 2008 Çarşamba

The Bucket List

Efendim,
Gördüm ki Erdem, Erdem, Erdem ve Erdem şu sıralar sinemalarda gösterilmekte olan filmler konusunda bir tavsiye istediler. Bu yoğun talebe bir de Erdem eklenip ısrar edince kaprisin de bir sınırı olmalı diyerek yazmaya koyuldum.
The Bucket List / Şimdi ya da Asla, başrollerinde Jack Nicholson ve Morgan Freeman'ın oynadığı (ekşisözlük yorumlarına bakarsanız klişe dolu) bir film.
Kısaca hikayesi şöyle: Altı aylık ömürleri kaldığını öğrenen biri zengin biri fakir iki adam kalan zamanlarını değerlendirmek için bir liste yaparlar. Skydiving, dünyadaki en güzel kızı öpmek, Himalayalara tırmanmak gibi maddelerle dolu listeyi yapmaya çalışırken bize de hayata dair dersler verirler.

İki ustanın tatlı oyunculukları ve zeki espriler filmi fazlasıyla izlenir kılıyor. Klişe denilen senaryo insanı yormuyor. Soğuk bir kış günü izlenip keyif alınası bir film, The Bucket List.

4 yorum:

erdemo dedi ki...

hahaha. çok çıkarcı gördüm seni, iyi davranmam için yapıyorsun sanırım. :) tamam biralar benden dedik zaten artık :)

Yesim Arpat dedi ki...

Ya evet. Şövalye, Özlem ve ben seyrettik bunu geçen gün evde bir grip gününde.

Aynen, rahat, sıcak bir film. Pazar sabahı için ideal. Hem adamları seyret, yeter. Ne harika oyunculuk, aklım almıyor.

melontheroad dedi ki...

dün akşam seyrettim ben de.
bence de evet çok klişe doluydu,ama ne dolu değil ki.
ben de persepolisi izle diyorum erdeme,Türkiye'nin neden İran olmayacağını anlamak için.

Yesim Arpat dedi ki...

Persepolis'i de koyduk arkasına ama ben uyuyakaldım.
Sadece başında İngiliz çomağı çok güzel anlatılmıştı. Ortadoğu'da iş yapan bir insan olaraktan İngilizlerin bu coğrafyadaki şaptileri nasıl rahatlıkla manipüle ettiklerini hayranlıkla izliyorum. Hem de bütün dünya Amerika'ya gıcık olurken.