28 Ağustos 2007 Salı

bulucak.com düzeltme

bulucak.com hakkındaki daha önceki yazıdan sonra site yetkilieri sağolsun ilgilenip bir mail göndermiş. ben ne gerek var üyeliğe demiştim, onlar şöyle bir açıklama getirmiş:

Biz bulucak.com’u geliştirirken kesinlikle normal kullanıcılardan para almak gibi bir niyetle işe girişmedik. Sitemizi kullanarak ticari gelir elde edebilecek seyahat acenteleri, gezi portalleri müşteri kitlemizi oluşturuyor. Bir süre veri topladıktan sonra normal bir kullanıcının günde ortalama 4 sorguya ihtiyacı olduğunu gördük ve bunun üzerinde paketlerimizi pazarlamaya karar verdik. Bu nedenle üyelik sistemini getirmek durumunda kaldık.

bu açıdan düşünmemiştim ben tabi, son derece haklılar. ilgilenip mail göndermeleri bile ne kadar hoş. buradan durumu tekzip edeyim dedim.

Hiç yorum yok: