4 Temmuz 2007 Çarşamba

Yola Devam

Melo'dan Ontheroad unvanını bir süre olsun ödünç alıp hikayemize devam edelim..Tavas'tan ayrıldığımda saat 14.30'u bulmuştu..Denizli üzerinden Sarayköy'e geçtim..Ordan Nazilli'ye vardığımda aklıma bizim dodonun da orda olabileceği geldi..Telefon ettim,o da Aydın üzerinden geliyomuş..Uzun bir telefon trafiğinden sonra ortadaki Köşk kasabasında buluştuk..10-15 dakika ayak üstü bir sohbetin ardından ben yoluma o yoluna devam etti..Aydın otobanına geldiğimde hızımı artırdım bir an önce İzmir'e varmak için..İzmir'den Ayvalık istikametine girmek benim için her zaman sorunlu olmuştur..Ordaki levhaları takip edip kendimi Çanakkale güzergahına atmak bu sefer o nedenli zor olmadı..Tek sıkıntı otobanda 160 km.ye ulaştığımda arabadan gelen tak tak sesleriydi..Çok dert etmeden yola ettim..

Çanakkale yolunu bulduğumda sıradaki sorun uzun süredir uzak olduğum trafik çilesiydi..İş çıkışına denk geldiğimden sanırım İzmir'den bir türlü çıkamadım..Sol şeritte seyreden tankerlerin de bunda payı yok değil..Çanakkale yolu sıkıntısızdı..Dire Straits eşliğinde Ege'nin şirin kasabalarını tek tek geçip,saat 8 gibi Ayvalık'a giriş yaptım..Ayvalıkta güneş batmaya hazır beni karşıladı..Çamlık tarafındaki manzara her zamanki gibi büyüleyiciydi..İlçede herşey tanıdıktı aslında..Hava kararmadan eve varmanın mutluluğu ile bizimkilerle kucaklaştım..Gece ise Cunda'da dolunayda,denize vurmuş yakamoz eşliğinde biraları götürdüm..Eğlenceyi bu seferlik kısa tuttum..Çünkü ertesi gün yol alıkoymaya devam edicekti beni,hem de bu sefer bilmediğim bir yöne doğru..

4 yorum:

Herbert dedi ki...

arabadan ses gelmesine kıllanan insanlara şaşırıyorum. bir milyon tane hareket eden parçası var aletin, ses gelmesinden daha doğal ne olabilir ki?

dodo dedi ki...

Sanırım BAY TGM alışılmışın dışında bir sesin varlığından bahsetmekte

Herbert dedi ki...

ben hiç alışamadım bu araba işine, ondan galiba :)

daphnevega dedi ki...

sayın mr.tgm,
O gün eğer 10 dakika önce aramış olsaydınız size o karmaşık yollarda yol arkadaşlığı yapabilirdim; hem de siz beni panik atak benzeri gerilimler yaşatan dolmuştan bozma izmir-çandarlı otobüsününden kurtarmış olurdunuz. Dire Straits de severim hem. Kısmet değilmiş!