9 Kasım 2007 Cuma

Aklıma takılanlar

1-Metro treni, Levent durağında 1-2 dakika bekliyor, sebep olarak da "sinyalimiz kapalı" diyorlar. Sinyal ne demek? Bu bir şifre mi? Tek hat metro böyle bekliyorsa, yirmi hatlı metrosu olan şehirler zavallı mı?


2-Digitürk reklamındaki kızlar bizim kapımıza dayansa, Lost'taki en ince ayrıntıyı sorsalar, yine de geri dönmezler öyle. Hem Digiturk'üm var, hem de Lost'un tüm bölümlerini ezbere bilen ev arkadaşım. Sağdaki iyiymiş.
3-Trafikte Truman Show sendromu yaşıyorum. Bu sendromu ben icat ettim. Şöyle yaşanıyor: Kullandığım yolda keşmekeş bir trafik var diyelim. Bu yolun bir noktasında da gideceğim yere beni ulaştırabilecek başka bir yolu görüyorum. Bomboş. Ertesi gün o yolu kullanmaya karar veriyorum. O da ne? Dün aynı saatlerde bomboş olan yol, bugün 600 tane arabayla dolmuş.

4-Esin'in sobelediği gereksiz teknolojileri yazamadım hala. Esin de ne kendi bloguna ne bize uğruyor zaten. Umarım iyidir kendisi.

3 yorum:

melontheroad dedi ki...

1)bizim şehre 20 hatlı metro gelir mi bir gün? benim hiç umudum yok.
2)ev arkadaşın soldakini beğenmez bence.
3)no comment.
4)peki ne buraya ne oraya uğramıyorsa esin,bu yazdıklarını nerden bilecek.
ayrıca,sen silgiyi de yanıtlamadın zaten en doğal halimiz konusunda.

Herbert dedi ki...

kate bikini giymiyo hiç adada. bir sahnede iç çamaşırıyla görünüyo ilk bölümde, o görüntü de beynime kazındığı için her detayıyla anlatabilirim gelen komşuya, buyursun.

silgi dedi ki...

şu blogda benim hakkımı savunan, bana sevgi gösteren bi' mel var zaten.

e hani sawyer'la çantayı almak için şeye dalmışlardı ya, orada bikini değil miydi içindeki?