25 Nisan 2007 Çarşamba

sonsuza kadar bitti derse erkek ne demek ister

Sitemeter sağolsun, sitemize gelenler nerden bulmuş bizi, nasıl olmuş da aramıza düşmüş hepsini görüyoruz alimalah. Özellikle googledan alakasız aramalar yaparak sitemize gelenler hoşuma gidiyor. Keşke sadece bakmakla kalmayıp yorum da yapsalar hatta. Ama geçenlerde bu şekilde sitemize gelen birisi (bir hanımkızımız diye tahmin ediyorum) olaya yeni bir boyut getirdi. Kendisi googleda "sonsuza kadar bitti derse erkek ne demek ister" yazıp aratmış ve karşısına bizim site çıkmış..... (burda bir gülme esi veriyorum) Yani böyle bir şeyi merak etmesine mi yanayım, çözümü google da aramasına mı şaşayım, kaderin kendisini bizim siteye yönlendirmesine mi güleyim bilemedim. Kendisi bir daha bize uğrar mı bilemiyorum ama ben her ihtimale kadıköy, cevap vereyim.



Efendim bir erkek sonsuza kadar bitti derse genelde sonsuza kadar bitti demek ister. Yani genelde erkeklerde durum budur, demek istediğimizi söyleriz (bayan okuyucular bi müddet mola verip bu gerçeği hazmetmeye çalışabilir, kahve falan için, bir tur atın ne bileyim işte). Bu çok dürüst olduğumuzdan değil alengirli imalar kuramayacak kadar üşengeç olmamızdan ileri geliyor. Yani canım kızım o dava bitmiş kapanmış sen de yolu tıkama devam et derim ben. Hele ki sonsuza kadar bitti diyen bir erkeğe "yani sonsuz derken ne kadar sonsuz" tadında böyle uzatmalara gidersen bi kere daha sonsuza kadar biter bak buraya yazıyorum. Hem bak elin internet tutuyo, bir sürü chat sitesi var. Bulursun 5 dakkaya helal süt emmiş yenisini.

Neyse bu iş hoşuma gitti. Güzin abla da aramızdan ayrıldığına göre derdinizi tasanızı yazın bana. Herbert abiniz inanolsun şapadanak bulur çözümü. Hadi kuzucuklarım

8 yorum:

Horatio dedi ki...

Muhahaha... Gece gece öldürdünüz gülmekten sayın Herbert.

Horatio dedi ki...

Sonsuza kadar bitti derse erkek ne demek ister, bence insanın kendine yakışanı giymesidir.

Herbert dedi ki...

evet horato kaptın bu işi sen. ben emekli olduktan sonra tahtımı sana bırakıcam :)

Horatio dedi ki...

önce ismimi düzgün yaz herzort efendi...

Herbert dedi ki...

Bak bak hemen şımardı.

Ayse dedi ki...

Ya yazık bu kıza ben üzüldüm şimdi! İnsanlar gugıl'a gerçekten de kaldırabileceğinden daha ağır sorumluluklar yüklüyorlar :)Şimdi gugıl sana dese ki "Yok yok o öyle demek istememiştir", gidip geri dönecek çocuğa.. Hangi konulara değineceğimizi seçerken çok dikkatli olmalıyız demek ki :P

Herbert dedi ki...

yazık cidden, nasıl da üzülüyodur şimdi terkedildim diye. ama adama da yüklenmemek lazım, kimbilir ne yaptı da canından bezdirdi zavallıyı :)

Adsız dedi ki...

adım decafeinee

peki yani sonsuza dek mi bitti demek ister erkek ben anlamadım
:)))))