11 Temmuz 2008 Cuma

What’s The Matter McFly… Chicken?


Geleceğe Dönüş 2'de 2015 yılına giden Marty'e profesör şu alttaki ayakkakabıları veriyordu. Hatırlarsınız ayakkabı ayağı girergirmez bağcıklar otomatik bağlanıyor ve Nike yazısı ışıklanıyordu.

Efendim meğersem o zamandan bir takım sübyanın gönlüne bir ateş düşürmüş bu potinler. Yıllardır bunun piyasaya sürülmesi için imza toplarlarmış. Sonunda da Nike yöneticileri başımızın gözümüzün sadakası diyerek sınırlı sayıda da olsa bu ayakkabıdan, Nike Air McFly adıyla üretmeye karar vermişler de prototipin resimleri internete düşmüş.


Görüldüğü üzere pek de benzemiyor esasen. Serinin hastası olsam da ben giymem şahsen böyle alttan mor ışıklı modifiye doğan slx görünümlü ayakkabı, yürüyen pavyon derler adama. Ama seveni vardır beğeneni vardır, haber vereyim dedim.

Ama asıl güzel haberi sona sakladım: Delorean de yeniden seri üretime geçiyormuş!!!! Almazsam ne olayım. Alamazsam da benim arabaya taktırırım bu kapılardan..


2 yorum:

Esterhazy dedi ki...

ayakkabi hakkaten feci, arabayi alinca da iki tur gezdirirsin artik. Serdar Mortac'in "hayaaaaaaaaat beni neden yoruyosaaaaaaaaaan?" sarkisi esliginde tabi. Ustune de "olmadi Mayamii yapariiiz" diyen Demet abla da guzel gider...

Horatio dedi ki...

bende delorean var ama vermem.