14 Temmuz 2008 Pazartesi

Başına 2 koy, çevir...

Hürriyet'in TV eleştirmeni Cengiz Semercioğlu kendisine gelen fw: fw: FW: ilet: FW mesajlardan birisini ciddiye alıp köşesinde yayınlayınca en aklı başında bildiğimiz insanlar bile inandı buna. İddiaya göre kendi cep numaramızın başına 2 koyup aradığımızda karşı taraf açarsa telefonumuzun dinlendiğini anlıyormuşuz.

Cengiz Bey köşesinde demiş ki:
Hemen 2 0532 556 XXXX diye kendi numaramı çevirdim!
Çalıyor. O zaman ben de dinleniyorum ha?..
Ama benimkini açan olmadı!
Ha bire numarayı çeviriyorum çalıyor ama karşıdan tık yok.
Beni dinleyen galiba beni sevmiyor, konuşmak istemiyor...
Başına 2 koy, çevir...
Başına 2 koy, çevir...
Dünden beri herkes bunu deniyor, geyikler dönüyor...

Beyefendi bir de sormuş:
Şimdi bunlar kamera şakası değilse, biri kafa bulmuyorsa nedir, birileri açıklar mı acaba?

Cengiz abi sen ne zaman bi şey istedin de yapmadık. Ben hemen açıklayayım. Sen kendi numaranı başına 2 koyup aradığında operatör kendi sisteminin çalışma mantığına göre sadece ilk 7 rakamı dikkate alıyor, böylece sen de Turkcell içi arama yapıp 205 32 55 numaralı zavallı vatandaşı aramış oluyorsun. Senden önce kim bilir kaç kişi bu numarayı aradığı için zavallı adam açmıyordur artık tanımadığı numaraları.

Ben de bir fw zinciri oluşturmak istiyorum. Bu sefer numaranın başına 2 değil 444 koyup çevirsinler.

4 yorum:

Herbert dedi ki...

jelibonlar kanser yapıyormuş, bir de fwd ettiğim için microsoft bana yüklü bir çek yollayacak, evet.

bir de gözlerimiz arasında bir ilişki var ama tam çözemedim

Horatio dedi ki...

onlar ki birbirini görmezler ama hep birliktedirler.

melontheroad dedi ki...

melontheroad'un yokluğunda onunla dalga geçenler dönüşünde çarpılabilirler...

Wuthering dedi ki...

iyi de ya bu sistem onu aramakla islemeye basliyorsa ve durduk yere kendimizi dinletmeye baslarsak?? amaninnn..