9 Aralık 2011 Cuma

FM Belfast @ Babylon

Eğlenmedim diyemem, aksine çok çok eğlendim. Ama 3 solist, 1 synthisizer (nasıl yazılıyo bu?), ve 1 davulla grup mu olur lan? Sadece insanları eğlendirerek müzik grubu olunabilir mi? O zaman bizim arkadaşlar ortaokulda, lisede fazla mı kastılar acaba? Onlar ki bir enstrümanı doğru dürüst çalmayı öğrenmeden grupta çalmaya cesaret edemeyenler... Onlaaaar...

FM Belfast daha önce Babylon'a, sonra Rock'n Coke'a gelmiş. Sağlam cukka yapmışlar ki tekrar gelmek istemişler.

Manita bana durumu sahnede don atlet kalan (benim ve herbert'in bekar zamanlarımızda salonda oturduğumuz halde) eğlenceli grup diye anlattı. "Sıcaktan bunaldılar herhalde" diye bir yorumu da oldu. Benim manita temiz kalpli bir insandır.

Babylon'un erken konser saat politikası gerçekten işliyor, biz 21:40'ta içeri girdiğimizde konser başlamıştı. İçeride çoğunluğunu yabancıların oluşturduğu büyük bir kalabalık vardı.


Konser gerçekten çok eğlenceli geçti, bu ilginç adamlar sahne şovunu harika yapıyorlar, kendimi istanbulda değil de, bambaşka yerlerde konsere gelişmiş gibi olduk

Hiç yorum yok: