11 Eylül 2008 Perşembe

Nude beach

Herbert amca demiş ya, tatilin en eğlenceli kısmını anlat diye. 4 günlüğüne gittiğim Barselona'da hayatımın en inanılmaz tecrübelerinden birini yaşadım: Çıplaklar Plajı!

Normal insan plajında denize girdikten sonra olacaklardan habersiz plajın diğer kısmına doğru yürüyüşe çıktım. Biri sırtüstü biri yüzüstü yan yana güneşlenen 30lu yaşlarda 2 çıplak herif gördüm, o hafta düzenlenen gay parade ile alakalı olduğunu düşünüp pek şaşırmadım. Biraz ileride 60 yaşında bir amca ellerini beline koymuş denizi seyrediyordu. Daha da ileride yaşlı bir çift ayakta sohbet etmekteydi. Sonra kamera zoom-out yaptığında farkettim ki tek giyinik olan benim. Herhangi bir plajda ne varsa orada da vardı, kitap okuyanlar, güneşlenenler, kulaklıkla müzik dinleyenler, sohbet edenler. Tek bir farkla, herkes çıplak!

Utanıp ilk uçakla İstanbul'a geri döndüm.

Hiç yorum yok: