26 Ekim 2007 Cuma

Cuma saçmalaması

Gittiğim caz konserinde ön sıralarda -muhtemelen Akbank'ın davetlisi olarak- Sevin Okyay bulunuyordu. Sevin Okyay'ın yaptığı işlere bakalım:

  • Futbolu takip ediyor, Radikal'de futbol yazıları yazıyor.
  • Kitap çevirmenliği yapıyor. Örn. Harry Potter
  • Radikal'de kültür yazıları yazıyor.
  • NTV'de radyo programı yapıyor.

Böyle bir hayatı kim istemez. Sabah kalk film ekiminde 5 seans film seyret. Akşamına konsere git. Ertesi gün bunlar hakkında yazı yaz. Canın sıkıldı mı çık dolaş hava al. En sevdiğin kitapların İngilizcelerini oku, çevirmenliğini yap. Üstelik bütün etkinliklere davetli olarak katıl, kuliste sanatçılarla tanış, bir de üstüne gazete, radyo ve yayınevlerinden yaptıkların işin para al.

Biz de masabaşı oturalım çalışalım. Akşam keyiflenmeye konsere gidelim. Bu tarz şeylere daha fazla zaman ayırmak isteyelim ama ne zamanı ne de parayı istediğimiz gibi bulamayalım. Noluyor be?

2 yorum:

Esterhazy dedi ki...

Sevin ablaya laf yok! Canimiz o bizim. Baska insan bul kiskanip bok atacak... :)

silgi dedi ki...

sevin hanım'ın bir röportajını izlemiştim. bu harry potter çevirilerinden çok kazandınız mı diye soruyor adam, "vallahi ben para biriktirmeyi hiç bilmem, nereye gittiğini de hiç anlamıyorum. bir bakıyorum para var, bir bakıyorum para yok. neyse ki enis (batur) çevirilerden kazandığım bütün paralara el koydu da bana bir ev satın aldı." diye cevap veriyor. o zaman onun o çocuksu cevaplar veren ağzını "uuuu canım benim" diyerek burmak istemiştim. tabii kısmet olmadı.